вторник, 5 сентября 2017 г.

Нам катаклізмы не страшны.

Пакуль у Беларусі ёсць субботнікі
Нам катаклізмы не страшны
Пакуль Фальксваген "дізельгейтам" бьюць па каленях
Я набываю пад разборку яшчэ адзін Гольф тры -
Хто як, а я транспартам гарантавана забяспечаны.

Пакуль кіраўнікі мараць аб электрамабіле Тэсла ці на худы канец Белджы
Я стаўлю-матор калясо на свой ММВЗ ці TREK і адпраўляюсь па грыбы.
Пакуль развіваюць футбол, хакей і скарасныя магістралі ціпа "хайвей"
Я як падсыпаў з свайго кармана выезд на трассу так і падсыпаць буду далей -.
хаця транспартны налог па ўсё краіне плацім чэсна.

Пакуль інастранцам безвізавы ў Аэрапорце любезна
Мне гарантавана дулю у паспарце, на любым пагран перездзе.
Пакуль вакол усе жывуць як ёсць
Я у марах, а сення тата сказаў давай малец садзiсь у тачку i уматывай.

Дзеці пайшлі ў школу ўчора,
Зноў змена Міністра.
Растуць пенсіі
і камуналка неафіццыйна.

Пасля дажджу сонца
Лужы пайшлі на спад.
Выпей кавы браток!
Руш далей калоць дровы.
І шчасцем будзеш гарантавана забяспечаны!

Комментариев нет:

Отправить комментарий