среда, 10 июля 2013 г.

Пошукі біфітата



Біфітат – запомні братка гэта слова.
Дакладней ён карысны лекавы напой.
Яго патрэбна толькі троху,
Каб аднавіць свой занемог…

Аднак знайсці яго не вельмі проста.
Радкі прылаўкаў ціснуцца другім,
А вось для гаэтага напою так наогул
Адны прабелы засталісь

І вось пад самы вечар,
Як раз пасля халоднага дажджу,
Каб позіх сна адевесці ў старонку,
Адмыўшы цэлы таз бялізны, я вырашыў усёж такі знайсці яго.

Прайшоўшы праз двары напрамкам,
Праехаўшы ў аўтобусе не больш як поў гадзіны
Я апынўся ў самым центры пляца-сіці
Адкуль пачаў шукаць патрэбны мне прадукт.

Гадзіннік рухаўся наперад
Па полках крам з цікаўнасцю сваечай
Свабодна рушыў галавой, але ж дарэчы
Пустэча суправаджала мой спакой.

Няма бяды і скочыўшы ў цягнік метрапалітэна
Я хутка абнавіў цікавы свой маршрут.
Пасля пад дождж, пался пад новы дах ля крамы
Сустрэча з незнаемкай і некальікі цікавых пра размоў…

Ты чуў хіба, што пра альта?
Узгадаць слабо яго святое прызначэнне?
А я вось так пад парасонам за руку з дзяўчом
Гуляў і слухаў назначэннее…

У крамах пуста, як заўжды!
Нібыта напой не існуе,
Развеўшы рукі да гары,
Спыніў падзенне кропель, і тады, размова падышал да заканчэння…

Далей я шоў увесь час адзін
Каго заяцягнеш у непагоду?
Марозіць цеплыя насы,
Не, час не йшоў ка мне на сустрач –
У крым ён вырашыў знянацку адмахануць.

У лісью бухту, да нудзістаў!
Свой лісі хвост там раскруціць –
Вось толькі разумець яна не хоча,
Што адпачыць, не адно і то е ж,
Каб лепышых думак на жыцце надбыць.

І сапраўды жыцце само пагрукаціць і зменіць…
Пакуль жа проста трэба жыць, як ёсць, без усялякіх там ілюзій і перабольшанняў.
У дзяцінстве былі, так,
Але вось цяпер іх трэба проста пазабыць
Або як варыянт бяжаць ад усяго, што трошкі волю трыбушыць…

Мы с сябрукамі бегаем пад самым бокам
А хто та бегае за край святла
Вось толькі сумысла, што там і там
Няма амаль. Няма.

На астаноўцы танны пах асфальта:
Дарожнікі працуюць дзеля нас
Старанна прыціскаючы валкамі
Хаця б маглі паехаць у Кітай.

Хто можа едзе ў Кітай, хто можа робіць акалічнасць
Не кожнаму дано палепшыць лес на раз
Заўжды на гэта трацяць ўсё жыцце, а не спрабуюць раз за разам, сабе знайсці ў новым варыянце.

Пад самы поўнач вырваўся дамоў - назад
Туды, адкуль цікаў за паўфабрыкатам,
Але знайсці яго ніяк не змог.
Напэўна так прадукта і не існуе.

Закрыўшы дзьверы на шчапу,
Сагрэўшы сэрца добрай кавай
Усёж такі, а я знайду
Таннешы лекавы напой, што ў хованкі са мной
Меў справу пацягацца...

Комментариев нет:

Отправить комментарий